باتری هوندا سیویک چه مشخصاتی دارد و چند آمپر است؟

هنگام خريد باطری ماشین هوندا سیویک بايد به اين نکات توجه نماييد تا مشکلی برای خودرو پيش نيايد و شما را درگير مسائل جانبی نکند. مشخصات فنی طبق استاندارد های برقی کارخانه سازنده اين خودرو تعيين شده است که برای هر خودرو اين مشخصات متفاوت می باشد. امروزه بسیاری از افراد به دنبال خرید یکی از مرغوب ترین انواع باتری هوندا سیویک هستند تا آن را مورد استفاده قرار دهند. شما نیز می توانید قبل از خرید و نصب مناسب ترین بر  اتری خودرو هوندا سیویک، اطلاعات مورد نیاز در خصوص انواع و قیمت آن را به دست آورده و سپس یکی از بهترین و ایده آل ترین این محصولات را تهیه و خریداری کنید. شما می توانید برای کسب اطلاعات مورد نیاز در خصوص محصول موردنظرتان، با همکاران ما نیز در تماس بوده و از این طریق راهنمایی های لازم را برای خرید بهترین این نوع از محصول دریافت کنید.

باتری فابریک هوندا سیویک

یکی از اصلی ترین موضوعاتی که خریداران باتری هوندا سیویک بایستی در هنگام خرید به آن توجه ویژه ای را داشته باشند، این است که باتری مورد نظر خود بایستی چند آمپر و چند ولت باشد؟

باتری فابریک خودرو هوندا سیویک باتری 45 آمپر سیلد اتمی 12 ولت پایه بلند است.

طول عمر باتری هوندا سیویک

واضح‌ترین و ساده‌ترین نشانه ای که نزدیک شدن باتری به پایان عمر کاری را نشان می‌دهد این است که باتری خودروی شما در حالت شارژ کامل (برای مثال پس از طی مسافت طولانی) نتواند دوباره پیشرانه را روشن کند.

البته این قضیه می‌تواند ناشی از وجود ایراد در مدار شارژ باتری خودرو نیز باشد. بنابراین باید به دقت چک شود. البته هر مکانیکی می‌تواند این عیب‌یابی را برای شما انجام دهد.

با این حال اگر سیستم شارژ مشکلی نداشته باشد، بدین معنی است که باتری در وضعیت خوبی قرار ندارد. همچنین با دانستن عمر باتری خود نیز می‌توانید زمان تعویض آن را متوجه شوید چون همانطور که پیش‌تر گفتیم باتری‌های معمولی عمر حداکثری 1.5 تا 2 سال دارند. البته قویا پیشنهاد می‌کنیم در بازه‌ی زودتری اقدام به تعویض باتری خود کنید. طول عمر انتظاری باتری ها علاوه بر کیفیت ساخت باتری و عمر طراحی شده آن، کاملا بستگی به مصرف کننده آنها دارد.

عواملی مانند نحوه استفاده از آنها، نگهداری، شارژ و دشارژ و دمای محیطی می تواند بر عمر باتری های مورد استفاده دخیل باشند.

برای هوندا سیویک باتری اسیدی مناسب تر است یا اتمی؟

در واقع تفاوت باطریهای اتمی و اسیدی جنس و نوع صفحات باطری میباشد.

آلیاژ به کار رفته در باطریهای اتمی کلسیوم و یا سیلور میباشد که تفاوت این دو نوع باطری را رقم زده است.

باطریهای سیلد کلسیوم و سیلد سیلور کلسیوم جدیدترین نوع باطریهای اتمی میباشند باطری سیلد سیلور کلسیوم بهترین نوع باطری میباشد که به علت هزینه بالای تولید کمتر تولید کننده ای مبادرت به تولید آن میکند و باطریها اکثرا همان سیلد کلسیوم هستند که در کشور ما به باطری اتمی شهرت دارند.

نکته ای که باید عنوان شود این است که باطری اتمی و باطری اسیدی هر دو داخلشان الکترولیت یا اسید وجود دارد.

اما باطریهای اتمی به علت نوع صفحاتشان اسید کم نمیکنند و نیازی به نگهداری و مراقبت ندارند.

تمام باطریهای روی آنها نوشته شده (MF) مخفف maintenance free یعنی نیاز به مراقبت ندارند و جز باطریهای اتمی میباشند.

قیمت باتری مناسب هوندا سیویک

یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم ها و مواردی که ذهن بسیاری از خریداران و مشتریان باتری هوندا سیویک را در هنگام خرید این محصول به سوی خود جذب کرده است، قیمت آن می باشد. قیمت این محصول به آیتم ها و عوامل بسیار مختلفی بستگی دارند که از مهمترین آنها می توان به آمپر باتری، گارانتی، برند و نوع آن اشاره کرد.

علت استارت نزدن انواع ماشین هوندا سیویک

این موارد از عوامل شایع در استارت نخوردن انواع خودرو های هوندا سیویک می باشد:

  1. در انواع ماشین هوندا سیویک بیشتر مواقع در صورتی که برق پشت آمپر نمی آید یا ماشین به صورت خیلی ضعیف استارت می خورد زمان تعویض باتری فرا رسیده است.
  2. درصورتی که مدت زمان زیادی از نصب باتری روی خودروی شما می گذرد یا تاریخ تولید باتری نصب شده روی خودرو شما گذشته است 95 درصد احتمال خرابی باتری ماشین می باشد.
  3. خرابی اتومات استارت خودرو نیز می تواند باعث استارت نخوردن ماشین شود.
  4. پریدن یکی از فیوز داخلی ماشین هوندا سیویک نیز همینطور می تواند باعث استارت نخوردن ماشین شود.
  5. خرابی استارت انواع ماشین هوندا سیویک

در کشور ایران شرکت سپاهان باتری یکی از معتبرترین محصولات و برند ها را در صنعت باتری سازی دارا می باشد که این خود یکی از افتخارات این شرکت محسوب می شود. این شرکت معتبر باتریهای برند اتمیک، اوربیتال وان، اوربیتال وان سیلور، اوربیتال پریمیوم، اوربیتال EFB و سوزوکی را تولید می نماید. برند سوزوکی که در کارخانه سپاهان باتری تولید می گردد با لایسنس سوزوکی ژاپن ساخته می شود. این شرکت با پیشینه دارای محصولات متنوعی می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و گارانتی زیادی را به خود اختصاص می دهند و این دو ویژگی این باطری را از سایر محصولات متمایز می سازد.

در کشور ما هم ماشین آلات تولید داخلی وجود دارد و هم ماشین های خارجی که ممکن است برای پیدا کردن باطری مناسب برای آن ها دچار سردرگمی شوید ولی کیفیت بالای سپاهان باتری شما را به راحتی از این سردرگمی در می آورد و به راحتی می توان آن را بر روی ماشین های تولید داخلی و خارجی نصب کرد. کیفیت خوب سپاهان باتری موجب شده بیشتر مردم این محصول را به باطری های خارجی ترجیح دهند و حتی در بازار های باطری خارجی نیز سپاهان باتری از خود نفوذ نشان داده است که این موجب سربلندی این شرکت شده است. مردم هنگام خرید باطری در بیشتر مواقع به کیفیت و قیمت بسیار اهمیت میدهند و این امر موجب می گردد با کمی تحقیق به اطلاعات درست در مورد باطری مورد نیازخود دست یابند.

صبا باتری یکی از قدیمی‌ترین مجموعه تولید باتری در ایران است. این شرکت از ده‌ها سال قبل (تقریباً ۵۰ سال قبل) و از زمان تولید پیکان در ایران در زمینه تولید باتری خودرو فعالیت داشته است و از قدیمی‌ترین و با اعتبارترین مجموعه‌های باتری‌سازی در ایران به حساب می‌آید.

باتری‌ های ارائه شده توسط شرکت صبا باتری دارای ۱۲ ماه گارانتی هستند که نسبت به نمونه‌های مشابه داخلی تفاوت چندانی ندارند. البته مدل‌هایی از باتری‌های تولید شده این شرکت گارانتی ۱۸ ماهه نیز دارند. باتری‌های خارجی و مخصوصاً باتری‌های کره‌ای دارای گارانتی ۶ ماهه از تاریخ فروش باتری هستند.

صبا باتری توانایی تولید طیف گسترده و وسیعی از باتری های مختلف از ظرفیت 7.5 آمپر ساعت تا 200 آمپر ساعت و همچنین توان تولید 5.2 میلیون دستگاه در سال از نوع باتری های سرب اسید و باتری های سیلد می باشد.

صبا باتری امروز باتری های خود را تحت عنوان دو برند به بازار روانه و معرفی می کند:

باتری های آرمو (Armo)

در این دسته که شامل باتری های اسیدی می باشند، تنوع آمپر های زیادی را شامل می شود و باتری هایی از 55 تا 200 آمپر موجود می باشد. این باتری قابل نصب بر روی انواع ماشین های سبک و سنگین می باشند.

باتری واریان (Varian)

دیگر دسته باتری های صبا باتری واریان نام دارد. که شامل باتری های سیلد ( سیلد- کلسیمی MF) می باشد. این دسته از باتری ها مناسب خودرو های سبک می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *